شرمندم به مولامطلب ارسالی ازعشق خرم شهر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستان با معرفت و با مرامم

ان شاالله که خوب و سلامتید

بچه ها من بسم الله م و سمیر جونم جن... اینو شمام یادتون باشه که من زندش نمیذارم.

هربار من میام که کمی بقیه رو بخندونم یا شُک بدم این دوست عزیز و مهربونم میاد وسط و حالمو میگیره و بقول خودش نقشه هامو نقش بر آب میکنه. بدبختی اینه که همدیگه رو خوب میشناسیم و اگه درددل هم نکنیم از برخورد و طرز صحبت کردن هم میفهمیم که حال روحیمون چطوره و به چی فکر میکنیم. مگه دستم بهش نرسه.............

بهر حال بچه ها معذرت میخوام، قصدم فقط شاد بودن شما بود که البته دوست عزیزم خرابش کرد، راستی بچه ها فردا امتحان دارم به همراه دوست عزیزم فقط خدا بهش رحم کنه، اخجون دلم واسه یه دعوای حسابی تنگ شده.............................

شرمنده اگه ناراحت شدین...............

بچه ها این مدت هر روز می اومدم سر میزدم و دلم طاقت نمیاورد و نظر میدادم که بغضم نترکه بخاطر دوریم.........

اگه دنیا رو با تمام بدی ها و خوبی هاش سبک ببینیم نیاز به هیچ گونه ناراحتی و دلخوری نیست، راحت ، ساده و باخدا و در مسیر راه شهدا زندگیتونو بسازید و سختی ها و مشکلات رو نبینید که اگه بهشون رو بدین پررو میشن و از خودشون باورشون میشه و در حین کوچیکی قدشون سر به فلک میکشه. سعی کنید لبخند همیشه دوست لب هاتون باشه که بی شک باهاش زیباتر خواهید شد ، واسه نیش مار هم بخندین دیگه چه برسه به نیش زبون آدما....................

دوستتون دارم و این هرگز نشه فراموش که شما دوستان خوبم رو هرگز کنار نمیذارم چون شما واسم جزو برترها و بهترین ها هستین. عاشق کربلا درست میگن اینجا متعلق به یک نفر نیست مال شهداست ، فقط شهدا و رفت و آمدمونم به اختیار خودمون نیست. اگه لیاقت داشته باشم تو رویاهام دستشونو میبوسم که واقعا واسم الگو بودن و هستن.

بچه ها بخندین که خنده جواب تمام مشکلات و سخت هاست.

به خدا میسپارمتون

 

 



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

samir
ساعت20:41---6 بهمن 1391
سلام
دیدین گفتم این همش فیلمه برای شاد کردن دیگران.
عادتشه به لبهای دیگران لبخند میده با اینکه دلش پر از درده ...
باید قدرشو بدونم واسم بهترین دوسته.
تا2روز پیش قرار بود از دستش بدم اما خدا دوسش داره و نگهش داشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط